Boekenlijst nr. 2

Vorige week konden jullie vijf boekentitels zien die Ellen had gelezen, maar vandaag stel ik, Katrien, jullie enkele boeken voor.

Ruby Rood van Linzi Glass
Huiver van Maggie Stiefvater
Raak van Mats Wahl
Wat te doen als iemand sterft van Nicci French
Een verschrikkelijke schoonheid van Libba Bray

Zo, dit waren ze! Ik had zin om nog een heleboel andere boeken op te schrijven, maar ik kan ze maar beter sparen voor een volgende keer.

Welke boeken heb jij onlangs (of langer geleden) gelezen? Plaats ze in een comment! Ik zal er enkele uitkiezen om eens te lezen en mijn mening dan met jullie delen.

(door Katrien)

2 gedachtes over “Boekenlijst nr. 2

Wat denk jij?

