Vermist: Als de bliksem inslaat

Titel: Vermist Als de bliksem inslaat
Auteur: Meg Cabot
Uitgeverij: Uitgeverij Van Praag Amsterdam
ISBN: 978-90-490-6611-1-6

Korte inhoud van uitgeverij:
Sinds Jessica tijdens een wandeling door de bliksem werd getroffen beschikt ze over paranormale gaven. Ze weet vermiste kinderen te localiseren. Niet iedereen in haar omgeving kan dit handelen en zelf vindt ze het ook knap lastig om haar helderziendheid op een constructieve manier toe te passen.

Het is een boek dat je niet letterlijk moet geloven, want het kan natuurlijk niet dat je wanneer je door de bliksem getroffen bent, een speciale gave krijgt. Maar los daarvan vond ik heb boek best leuk om te lezen, ik heb het boek gekozen omdat ik al eerder boeken had gelezen van de auteur en die wel leuk vond. Ik heb namelijk de reeks ‘dagboek van een prinses’ van Meg Cabot al gelezen. Als de bliksem inslaat is het eerst deel van de reeks Vermist, er zijn nog twee andere delen die ik zeker nog ga lezen.

Ik geef het boek 3.5 ster (van de vijf)!

Een gedachte over “Vermist: Als de bliksem inslaat

Wat denk jij?

