De kangoeroeclub

Titel: De Kangoeroeclub
Auteur: Merho
Album nr.: 121
Stripreeks: De Kiekeboes
Uitgeverij: Standaard Uitgeverij
ISBN: 978-90-02-23498-9

Korte inhoud van uitgeverij:
De familie Kiekeboe zoekt het avontuur weer op aan de andere kant van de wereld in dit album: Australië lonkt weer! Snoop Winckel ligt in een coma en Neville Baramundi schakelt Charlotte in om zijn dierbare medewerker weer tot bewustzijn te praten. Waarschijnlijk heeft Snoops diefstal van een waardevolle edelsteen er ook iets mee te maken… En zou Neville Baramundi zijn leven gebeterd hebben na een jaar in de ruimte of heeft hij weer snode plannen?

 

Ik vond de strip in het begin een beetje verwarrend omdat ik album 115 (waar deze strip het vervolg op is) al een hele tijd terug gelezen heb en me niet alles nog zo goed herinner. Op de titelpagina wordt er wel kort uitgelegd waarover dat die vorige strip ging, maar ik raad toch aan van hem nog eens te (her)lezen voor je deze strip leest als je goed wil kunnen volgen. Achteraan vind je ook nog ‘de kangoeroeclub, the making of’ waarin Merho verteld over zijn reis naar Australië, ik heb nog geen tijd gehad om the making of zelf te lezen, maar ik ga het zeker doen!

Wat denk jij?

