Interview met een lezer!

IMG_1585

Vandaag verschijnt het allereerste interview op deze blog! Het is een interview met lezeres Ashley en zij vertelt ons wat voor soort boeken haar interesseren. De bedoeling is om af en toe een lezer, een andere blogger (later meer hierover) of misschien zelfs een schrijver aan het woord te laten.
Na de klik vinden jullie Ashley’s interview!

 

Vertel kort iets over jezelf

Ik ben Ashley en ik ben 16 jaar oud. Ik woon in Wijk bij Duurstede, dat is een klein stadje in Nederland. Ik houd van zingen, make-up uitzoeken, fietsen, schrijven en lezen.

Lees je graag en als je leest wat voor soort leesgoed is het dan? Boeken, strips, tijdschriften?

Ik lees over het algemeen wel graag, alleen ik geef mezelf er geen tijd voor. Ik lees op dit moment tijdschriften genaamd “Yes”! Wat ik ook vaak lees zijn boeken waar je gelukkig door word. Waar hints in staan hoe je bijvoorbeeld je stress kan verminderen. Boeken over waargebeurde verhalen vind ik ook erg interessant om te lezen.

Waarover moet het gaan? Welke genres vind je leuk?

Ik vind het leuk als ze over dagelijkse problemen gaan. Boeken waar je iets van kan leren. Hoe je bijvoorbeeld goed voor jezelf kunt opkomen.

Welk boek moet op ieders boekenplank staan volgens jou?

Ik zelf heb erg veel gehad aan “The secret voor Jongeren”, maar dat is niet echt een leesboek. Het gaat over het omgaan met jezelf. Hoe je gelukkig kan leven en positief kan denken.

Wat zou je never nooit lezen?

Ik houd niet van Fantasy en Science Fiction. Ik houd van boeken waar ik mezelf kan plaatsen in de hoofdpersoon en als er dan opeens een monster voor je staat, nee. Persoonlijk houd ik ook niet zo van romantische boeken. Dat gaat altijd maar over een jongen en een meisje en dan gaat het uit en dan komen ze weer bij elkaar.

Wat wil je nog lezen?

Ik wil nog “vals” lezen van Mel Wallis de Vries. Ik heb al haar andere boeken al gelezen, behalve die. Ook wil ik nog boeken bestellen via een site over waargebeurde verhalen, maar ik heb nog niet gekeken welke mij leuk lijken. (bol.com, tik in waargebeurde verhalen)

Lees jij ook kook-of zelfhulpboeken? Welke?

Ik weet niet of je de boeken mee kan tellen over gelukkiger worden. Niet dat ik depressief ben of zoiets , maar ik vind het altijd wel handig voor als je je een dagje niet zo lekker in je vel voelt.

Heb je nog een boodschap voor de lezers?

Dat jullie deze site echt moeten volgen, omdat het een super site is en het wordt nog veel groter!

Wil je zelf ook geïnterviewd worden? Neem de vragen over en beantwoord ze in een mailtje (boeklover@hotmail.be) en dan kom jij ook in deze rubriek!

(door Katrien & Ashley)

Een gedachte over “Interview met een lezer!

Wat denk jij?

