Bi(e)blog nr. 2

IMG_1667Vandaag is het mijn beurt (Ellen) om een Bi(e)blog te maken, ik ben al een tijdje geleden (een week of 2/3) naar de bib geweest, dus sommige boeken zijn al gerecenseerd. Ik leen niet enkel boeken maar ook strips van de bib, dus die staan er ook tussen.

 

IMG_1672Dit is Ken je me nog? van Sophie Kinsella, deze heb ik meegenomen op aanraden van Katrien. De achterkant spreekt mij ook wel aan en ik vind het een te gekke voorkant, want je weet niet goed hoe je het boek moet houden: ofwel in de richting die de foto aangeeft, maar dat is dan wel weer fout als je naar de letters kijkt!Verwarde emoticon

 

 

IMG_1671

 

 

 

 

Een rugzak vol van Gerda van Erkel is een boek waar ik nog over twijfel of dat ik het ga lezen, maar toen ik in de bib stond dacht ik “Ik neem het gewoon mee en ik zie nog wel of ik het lees” Ik laat nog wel weten of ik het heb gelezen of niet.

 

 

 

IMG_1635

 

Dan heb ik ook nog Zij en Haar van Dirk Bracke uitgeleend, daarvan verschijnt de recensie morgen. Zoals je misschien wel op de foto kan zien is het boek al een beetje gehavend en veel gelezen, maar dat heb je wel vaker wanneer je een boek van de bibliotheek leent. Dit boek heb ik meegenomen omdat ik over het algemeen graag boeken van Dirk Bracke lees.

 

IMG_1634

(On)geloof van Wendela Walta heb ik gekozen omdat Katrien zei dat het mij misschien wel zou interesseren, ik weet nog niet goed wat ik van moet denken, maar ik ga er in ieder geval in beginnen en als ik het goed vond zal ik het ook recenseren. De voorkant en de titel schetsen vrij goed waarover het boek gaat, of toch hetgeen dat ik heb opgemaakt uit de flaptekst.

 

IMG_1637

IMG_1636

Ik heb deze twee strips mee-genomen omdat ik graag strips lees!

 

 

 

De Kangoeroeclub – De Kiekeboes          Opnamen voor Caltech –                                                                  Natasja

 

(door Ellen)

Een gedachte over “Bi(e)blog nr. 2

Wat denk jij?

