Interview met Nisrine

Onder deze catergorie kunnen jullie interviews lezen met lezers en andere bloggers. We hebben onlangs enkele bloggers gecontacteerd en daar was Nisrine er één van, zij is een beginnend beautyblogster.

Naam van je blog

www.BeautyWorries.tk

Vertel kort iets over jezelf en over je blog.

Ik ben Nisrine en ik ben 15 jaar. Mijn hele leven lang, hou ik al van Beauty. Mijn blog gaat over beauty, fashion & lifestyle. Iedere dag kun je artikelen vinden over mijn passie.

Lees je graag en als je leest wat voor soort leesgoed is het dan? Boeken, strips, tijdschriften?

Ik lees heel graag! Ik lees sowieso iedere dag.Of dat nou ochtend/middag/avond is. Als ik lees zijn het vaak boeken of tijdschriften.

Waarover moet het gaan? Welke genres vind je leuk?

Ik hou van veel verschillende genres.Als je in mijn boekenkast kijkt, dan zie je vaak de volgende genres voorbij komen; Verliefdheid, Misdaad, Geloofsovertuiging, Thrillers, Lifestyle,Etiquette & Mode.

Welk boek moet op ieders boekenplank staan volgens jou?

Eerwraak van Helen Vreeswijk.

Wat zou je nevernooit lezen?

Fantasieboeken. Ik hou van boeken die in het echt ook kunnen gebeuren.

Wat wil je nog lezen? (Heb je een boekenlijstje?)

Ik wil Fatale Liefde van Carry Slee nog lezen. Nee, ik heb geen boekenlijstje.

Lees jij ook kook-of zelfhulpboeken? Welke?

Nee, ik lees geen kook- of zelfhulpboeken. Die vind ik niet leuk.

Heb je nog een boodschap voor de lezers of een goede boekentip?

Mijn boodschap is: veel lezen, daar word je slim van! En een goede boekentip: Joel van Carry Slee.

(door Ellen en Nisrine)

Een gedachte over “Interview met Nisrine

Wat denk jij?

