Bi(e)blog nr. 3

IMG_1712

Enkele dagen geleden ben ik samen met Ellen naar de bibliotheek geweest. Daarom leek het mij leuk om toch nog eens te laten weten wat ik deze keer heb meegenomen.
Als jullie graag meer willen weten over een bepaald boek: laat gewoon een berichtje achter!

 

IMG_1710

Het eilandhuis van Mary Nickson was een van de boeken die op mijn verlanglijstje stond. De flaptekst vind ik een beetje vaag, maar ik denk wel dat het een leuk boek gaat zijn. Eilanden, cottages, nieuwe vrienden… Dat soort zaken spreken me altijd aan. Een beetje liefde erbij (zoals meestal) en het boek is klaar.
Waarschijnlijk kunnen jullie over een tijdje hier een recensie van lezen.

 

IMG_1709Eerst en vooral heb ik dit boek genomen omdat het van de the house of books is. Ik was aan het zoeken naar een boek van Cathy Kelly, toen ik hierop uitkwam. Ik vind het leuk om in de vakantie chicklit te lezen. Wel afgewisseld met andere lectuur.
Betrapt van Marian Keyes.

 

 

 

IMG_1708

Ook dit boek was er een van het lijstje. Ik had de titel gevonden in een reclamekrantje, maar het leek me wel leuk omdat er weer die gezellige sfeer van een tuin en een huisje is. Nog eens heerlijk gemixt met een geheim ook! Dat is wat ik nodig heb!

De Franse tuinman van Santa Montefiore.

 

 

IMG_1707

De vorige keer stond er tussen deze lijst ook al een boek van Mirjam Mous, maar het zijn nu eenmaal leuke boekjes en ze lezen razendsnel. Dat vind ik wel een beetje spijtig, want ze hadden wat dikker mogen zijn. Toch raad ik de Strandtent erg aan! Zeker aan mensen die niet zo graag lezen, maar het toch eens zouden willen doen omdat het nu eenmaal goed uitkomt! (Doen!)

 

IMG_1706

Waarschijnlijk zullen jullie wel al eens van Nora Roberts gehoord hebben, want ze is nu eenmaal bekend. Ze schreef al meer dan 150! boeken. Ik vraag me alleen af of ze dan nog wel goed zijn, want waarschijnlijk schrijft ze er dan zo’n 3 per jaar of zo. Ik ga het boek lezen in het Engels, wat op zich niet zo’n probleem is, maar ik denk niet dat ik er een recensie van ga maken. Het lezen is geen probleem, maar ik wil het internet niet vol strooien met big mistakes hoor! Voor ik het vergeet te zeggen: het is een thriller.

Hebben jullie al iets van haar gelezen? Was het goed?

Zoals jullie zien lees ik graag van alles wat en lees ik nog steeds jeugdboeken, hoewel het aan het minderen is. Vroeger zocht ik er al mijn boeken, nu alleen nog als het van een reeks is waar ik al veel van heb gelezen of als ik er ergens iets over opvang.

(door Katrien)

Een gedachte over “Bi(e)blog nr. 3

Wat denk jij?

