Interview met Jacob

Deze week is het interview met een lezer, namelijk Jacob, hij is de beste vriend van mij (Ellen) en hij wou daarom natuurlijk meedoen aan het interview.

Vertel kort iets over jezelf.

Ik ben Jacob, ik ben 12 jaar en hou van lezen en naar muziek luisteren (vooral Christina Aguilera 😉 ). Ook doe ik slagwerk (drum, marimba, klokkenspel, pauken, xylofoon …) en doe ik badminton met Ellen (van deze blog).

Lees je graag en als je leest wat voor soort leesgoed is het dan? Boeken, strips, tijdschriften?

Zoals ik in de vorige vraag al zei lees ik inderdaad graag, ik lees vooral boeken.

Waarover moet het gaan? Welke genres vind je leuk?

Ik lees vooral fictie, zoals Lord Of The Rings, Narnia en natuurlijk ook Percy Jackson and the Olympians.

Welk boek moet op ieders boekenplank staan volgens jou?

Percy Jackson and the Olympians Nederlands de hele reeks! Ook de andere boeken die ik bij de vorige vraag heb opgesomd en The Golden Compas is natuurlijk ook een aanrader!

Wat zou je nevernooit lezen?

Boeken over voetbal!

Wat wil je nog lezen? (Heb je een boekenlijstje?)

Momenteel ben ik bezig in Percy Jackson (sorry dat ik zoveel in herhaling val :s), ik ben bezig in het derde boek in het Engels, maar tot hier heb ik al eens gelezen in het Nederlands. Maar de laatste twee boeken (4 en 5) zijn nog niet vertaalt en ga ik dus hierna lezen. Ook wil ik de boeken die ik nu heb gelezen, maar die vertaald zijn uit het Engels, ook ooit is lezen in het Engels! Voor de rest ben ik ooit is begonnen in de reeks van de Grijze Jager, maar het vervolg was nooit in de bib dus ben ik toen met iets anders begonnen. Maar ooit ga ik die reeks ook nog aflezen.

Lees jij ook kook-of zelfhulpboeken? Welke?

Nee, nooit :s

Heb je nog een boodschap voor de lezers of een goede boekentip?

Niet echt, misschien nog wel: BLIJF DEZE BLOG LEZEN!!! 😉 XP

(door Ellen en Jacob)

Een gedachte over “Interview met Jacob

Wat denk jij?

