Bi(e)blog nr. 4

IMG_1701

Vorige week ben ik naar de bib geweest en heb ik een aantal boeken meegenomen die ik vandaag even aan jullie ga voorstellen. Ik vind het heel leuk om in de vakantie naar de bib te gaan, want dan weet ik dat ik veel tijd heb om te lezen. Lees snel verder om te weten te komen welke boeken ik heb meegenomen en waarom.

IMG_1702Dit is Lotte van Geert De Kockere, ik denk dat ik dit boek al eens eerder in handen heb gehad maar uiteindelijk toch niet heb meegenomen. Deze keer heb ik het boek dan toch maar meegenomen ook al vind ik het maar een beetje een vage flaptekst. Ik denk dat ik het boek vooral gekozen heb omdat ik het een leuke voorkant vind.

 

 

IMG_1703Catwalkgirl: Kellerheels & modedromen heeft Katrien mij aangeraden, niet omdat ze het boek al gelezen heeft maar omdat ze dacht dat ik het wel leuk zou vinden, er is ook nog een vervolg op, dat ik als ik dit boek goed vind ook ga lezen. Het is geen dwarsligger, nee het is een gewoon formaat van boek, alleen hou je het boek als je het van buitenaf bekijkt op de lange kant. Als je het boek begint te lezen moet je het weer normaal houden.

IMG_1704

Zoals ik al zei in mijn recensie over Ken je me nog? van Sophie Kinsella, wou ik graag nog andere boeken van deze schrijfster lezen. Daarom heb ik dus Wat spook jij uit? van Sophie Kinsella meegenomen. Ik vind dat de flaptekst ook erg aanspreekt, ik denk dat het weer een grappig boek gaat worden.

 

 

 

IMG_1705

Misschien konden jullie het al verwachten, maar ik het nu ook het vijfde deel van de Stravaganza reeks meegenomen, Stad van schepen van Mary Hoffman. Voor mij was het gewoon vanzelfsprekend dat ik het meenam, ik heb de flaptekst zelfs nog niet eens gelezenVerlegen emoticon. Dus als ik het nu helemaal niks vind is het mijn eigen schuld. Maar eerlijk gezegd verwacht ik niet echt dat het stom gaat zijn.

 

(door Ellen)

3 gedachtes over “Bi(e)blog nr. 4

Wat denk jij?

