Boekenlijst

Omdat het al een tijdje geleden is dat ik nog naar de bib ben geweest en ik nog veel te lezen hebben zal ik deze keer geen bi(e)blog maken, maar weer een klassiek lijstje met boeken uit mijn archief. Die schrijf ik op in een schriftje en als je wil weten hoe je er zelf zo eentje kan maken, klik dan hier.

De volgende boeken raad ik jullie zeker aan:

Jacqueline Wilson- Vriendinnen door dik en dun
Jenny Downham- Voor ik doodga
Bavo Dhooge- Speelgoed (Een heel aangrijpend verhaal!)
Rosa Bromet- Emma en de onzichtbare erfenis
Meg Cabot- Houd je hoofd koel!

Zo dit waren ze dan weer! Het is een variatie van jeugdboeken en chicklit en het gaat over heel verschillende thema’s

(door Katrien)

P.S. Mag ik jullie er ook aan herinneren dat er in de zijbalk een nieuwe poll is over strips. We zijn namelijk geïnteresseerd in wat jullie leuk vinden. Met andere woorden: het zou fijn zijn als je die poll even invulde.

Een gedachte over “Boekenlijst

Wat denk jij?

