Bi(e)blog

IMG_1894

Onlangs ben ik nog eens naar de bibliotheek geweest, dus ik heb nog maar eens een bi(e)blog gemaakt. Zoals je al kan zien op de foto heb ik niet zo veel boeken meegenomen, dat komt omdat ik nog enkele boeken thuis had liggen die nog niet uit waren. Als je wil weten welke boeken ik meegebracht heb en waarom, klik dan snel verder.

 

 

IMG_1896

Dit is Speelgoed van Bavo Dhooge, op zich ziet het er niet zo een aantrekkelijk boek uit omdat de voorkant zo grijs is, maar Katrien zei me dat het echt een goed boek was. Toen ik de achterflap las ben ik te weten gekomen dat alle boeken van Bavo Dhooge met een S beginnen, grappig toch?

 

IMG_1897

Ik heb Emma en de onzichtbare erfenis gekozen nadat ik de flaptekst gelezen had. Het gaat over een meisje dat ontdekt dat ze een speciale gave heeft. De laatste tijd vind ik boeken en televisiereeksen die over zo’n dingen gaan erg interessant, dus ik dacht ‘Waarom niet?’. Het boek is geschreven door Rosa Bromet.

IMG_1898Het jaar van de veranderingen van Jacques Brooijmans heb ik gewoon meegenomen op het gevoel. Ik weet echt niet of dat ik het leuk ga vinden of niet, maar ik ga er gewoon in beginnen en dan zie ik wel verder. Ik vind het af en toe wel leuk om een beetje ‘risico’ te nemen, want op den duur kan het wel eens saai worden als je altijd hetzelfde soort boeken leest. Dus wie weet kan je binnenkort wel een recensie lezen over dit boek.

(door Ellen)

Een gedachte over “Bi(e)blog

Wat denk jij?

