Books from London

IMG_1903

Zoals de titel al zegt gaat dit over boeken uit Londen. Want vorige week ben ik in London geweest en dan moet je toch wel eens in een boekwinkel binnenstappen. Veel heb ik niet gekocht en erg hoogstaande literatuur is het niet, maar aangezien dit een boekenblog is kan ik maar beter alles wat ik lees tonen Knipogende emoticon.

IMG_1904I’m a bit ashamed dat ik alweer een boek van Sophie Kinsella in huis heb gehaald, maar ik heb mezelf overtuigd met de volgende twee argumenten:
– Het boek is niet vertaald in het Nederlands en dus veel moeilijker te krijgen in België
– Het is onder Sophie Kinsella’s echte naam geschreven en dus een totaal andere stijl.

Ik vind de boeken dus heel leuk en toen ik de WHSmith binnenstapte zag ik het boek meteen liggen en heb ik besloten dat ik het toch maar ging kopen, want er was een speciale actie. Als je een boek van de top 50  kocht, dan kon je een ander boek (ook van de top 50) er voor slechts 1£ bij kopen.

Om degene die niet van Sophie Kinsella gerust te stellen: de eerstkomende tijd zal ik jullie niet meer lastigvallen met haar boeken. Ik ga nu eerst wat andere boeken lezen en dan ga ik het boek verder uit lezen.

(Swimming pool sunday – Madeleine Wickham)

IMG_1906

Dit was dus het boek dat ik er voor 1£ bij heb gekocht. Omdat her er zo’n leuke chicklit voorkant uitzag nam ik het boek uit het rek en las ik de achterkant. Ik heb het altijd leuk gevonden om boeken te lezen over personen die een erfenis krijgen, zoals in dit geval een café en er dan iets schitterends van maken en zelf gelukkiger worden. Ik ben nog niet in dit boek begonnen, maar het lijkt me heel leuk. Hier zal je zeker meer van horen!

(The beach café – Lucy Diamond)

 

 

 

IMG_1907

Dit boek heb ik niet in Londen gekocht, maar was al een tijdje geleden toegekomen met de post toen ik thuiskwam. Zoals je weet doe ik mee aan de transworld book group challenge en daar heb ik onder andere dit boek voor gekozen. Ik heb het nu redelijk druk, maar ik ga het proberen voor zondag uit te lezen en te recenseren, zodat ze mij het tweede boek kunnen opsturen en dat ik de uitdaging kan volbrengen.

Ik ga nog niet veel verklappen, maar ik denk dat fans van vampierenboeken en andere magische dingen dit boek zeker zullen leuk vinden. Als je geïnteresseerd bent moet je in het weekend zeker de blog nakijken.

(Black Swan Rising – Lee Carroll)

 

Ik ben ook nog in Waterstone’s geweest, maar daar heb ik niets gekocht. Ik was namelijk met een groep op reis en de meeste mensen van mijn leeftijd houden nu eenmaal meer van kleding kopen!

Zo nu weten jullie ook welke boeken ik heb gekocht/gekregen.

(Door Katrien)

2 gedachtes over “Books from London

Wat denk jij?

