Bi(e)blog 3 september

IMG_1946

Ook deze week is er weer een biblog. Onlangs zijn we naar de bib geweest, maar we staan een beetje op een boekendieet, want we hebben nog veel boeken thuisliggen. Daarom mochten we van onszelf elk maar twee boeken meenemen. Dat is ook de reden waarom de biblog is samengevoegd.

IMG_1947

Ik was op zoek naar een boek uit de Vermist-serie van Meg Cabot, maar omdat er daar geen enkel boek van aanwezig was in de bib heb ik maar even verder gekeken bij de boeken van Meg Cabot en vond ik Blijf online! Ik vind alleen de titel al leuk en daarom heb ik ook de flaptekst gelezen. Daaruit heb ik opgemaakt dat er in het boek ook veel chatberichten, e-mails en dagboekfragmenten in voor komen en dat vind ik heel leuk om te lezen.

(Ellen)

 

IMG_1950

Dit is Single of dubbel van Ally Carter en net als mijn vorige boek is het ook een chicklit. Ik ben de laatste tijd in een fase dat ik graag chicklit lees. Omdat ik tussen de boeken die nog op mij lagen te wachten om gelezen te worden nog geen enkele chicklit had zitten moest ik er dan toch maar minstens eentje meenemen van de bib. Ik hoop dat het boek me goed bevalt, maar aan de hand van wat ik heb opgemaakt uit de flaptekst lijkt het me wel leuk.

(Ellen)

 

 

IMG_1949

Over Jill Mansell heb ik al een heleboel gehoord, maar ik heb nog nooit een boek van haar gelezen. Toen ik bij de afdeling Engelstalige boeken was aanbeland en ik een boek van haar zag staan heb ik besloten om take a chance on me mee te nemen. Ik hoop dat ik het fijn vind, maar daar zullen jullie binnenkort zeker meer over te weten komen.

Pas op: dit is alweer chicklit! (We beginnen een beetje verslaafd te worden, vrees ik Knipogende emoticon)

 

 

(Katrien)

 

IMG_1948

Een thriller! Van een auteur waar ik nog nooit iets van had gehoord: Sophie Hannah. Omdat we erg veel chicklit recensise publiceren op de blog probeer ik echt mijn best te doen om ook andere boeken te lezen, want teveel wordt ook voor mij saai. Dit boek heet the ohter half lives en is eveneens in het Engels. De de achterflap lijkt interessant, dus ik hoop dat ik het boek met plezier zal lezen! Als jullie nog thrillertips hebben mogen jullie die altijd doorgeven, wat ik lees ze heel graag! Het enige probleem is dat ik niet zo graag in een thriller begin van een auteur waar niemand mij al iets over heeft verteld, dus ga je gang!

Wat denk jij?

