The book blog directory

Book blog directory

Een tijdje geleden ontdekte ik een nieuwe site en omdat ik deze toch erg nuttig vind, wil ik jullie graag laten zien wat je er kunt doen! Over welke site gaat het nu? The book blog directory!
Op deze website zijn een heleboel boekenblogs verzameld en je kunt die op verschillende manieren ontdekken. Straks meer hierover.
sidebar De lay-out vind ik persoonlijk niet zo heel erg aantrekkelijk, maar aangezien de inhoud interessant is zou ik mij daar zeker niet op baseren! Eigenlijk kwam ik op deze website terecht omdat ik klikte op een widget op een andere boekenblog.  Nu we zelf ook op deze site staan hebben we natuurlijk ook een afbeelding in onze sidebar geplaatst en als je wat meer naar beneden scrolt kun je het zien.

 

 

 

balk BBD

Als je op de homepagina bent kan je per letter een specifieke blog zoeken. Ook leuk om af en toe eens te bekijken zijn de Newest additions, waar de laatst toegevoegde blogs ingelijst staan.
Aan elke boekblogger zou ik ook aanraden om zijn blog toe te voegen aan de website, door op submit site te klikken.
Daarnaast staat de allerleukste knop, namelijk visit random blog, als je hier op klikt wordt je naar een willekeurige blog doorverwezen, die ergens op de site staat. Altijd leuk als je nieuwe blogs wilt leren kennen, maar niet weet waar je zou moeten beginnen.
Wil jij ook zo’n widget in je sidebar? Klik dan op Badges!

Latest blog post BBD

Als je gewoon eens wilt zien wat de laatste artikels zijn die zijn verschenen, dan kun je ook nog op latest blog posts  klikken.

Misschien is dit wel niet zo een heel interessante uitleg, maar het is zeker de moeite waard om eens een kijkje op te nemen. Als je zelf een boekenblog hebt zou ik die ook toevoegen, dan kunnen andere boekenliefhebbers je blog leren kennen. Via de willekeurige blogbezoeker-knop heb ik ook al een heleboel fijne blogs ontdekt.

Wat vinden jullie van Book Blog Directory?

(door Katrien)

 

Een gedachte over “The book blog directory

  1. Pingback: 5 blogs die we volgen! « Boeklover

Wat denk jij?

