Welk boek past bij jou?

Ik ben zelf dol op tests om uit te zoeken welke persoonlijkheid je hebt of op wie je het meeste lijkt. Natuurlijk is het vaak ook zo dat het helemaal niet klopt, maar het blijft leuk. Daarom vond ik dat het hoog tijd werd dat ik op Boeklover ook zoiets deed. Hieronder vind je een test die uitmaakt welke van de drie boeken die ik geselecteerd heb het best bij jou past. Hopelijk klopt het voor een keertje wel! 😉

1. Hou je van humor in een verhaal?
Ja, ga naar vraag 4
Nee, ga naar vraag 2

2. Mag er bloed vloeien?
Ja, ga naar vraag 3
Nee, ga naar vraag 5

3. Hou je van levensecht?
Ja, ga naar vraag 7
Nee, ga naar vraag 5

4. Mogen er dingen gebeuren die niet in het echt kunnen?
Ja, ga naar vraag 6
Nee, ga naar vraag 5

5. Ben je geïnteresseerd in het verleden?
Ja, ga naar vraag 8
Nee, ga naar vraag 6

6. Hou je van Chicklit?
Ja, ga naar vraag 9
Nee, ga naar vraag 10

7. Dan is Speelgoed van Bavo Dhooge iets voor jou!
Klik hier voor een link naar de recensie.

8. Dan is Stravaganza: Stad van schepen van Mary Hoffman iets voor jou!
Klik hier voor een link naar de recensie.

9. Dan is Wat spook jij uit? van Sophie Kinsella iets voor jou!
Klik hier voor een link naar de recensie.

10. Er zit jammer genoeg niets bij dat bij jou past, sorry!

(door Ellen)

8 gedachtes over “Welk boek past bij jou?

      • idd, dat is beter! Ik was trouwens verbaasd dat het vervolgverhaal een fictie-verhaal is, of vergis ik mij daar in? xp ik ga het waarschijnlijk niet lezen. Ik ben nog even nostalgisch aan het doen met brief voor de koning en het vervolg, en voor daarna heb ik echt een geweldig boek gevonden!!! Ik zal het u morgen op school laten zien! Grtjzs jacob!xp!

Wat denk jij?

