Bi(e)blog 8 oktober

Ik zou dit niet echt een biblog kunnen noemen, want ik ben namelijk nog niet naar de bib geweest. Maar ik ben van plan deze namiddag naar de bib te gaan. En ik wou gewoon even laten weten welke boeken ik hoop te kunnen lenen.

De hongerspelen – Suzanne Collins

Volgens Katrien is dit echt een geweldig boek dat ik zeker leuk ga vinden en de online bibliotheekcatalogus zegt dat ie aanwezig is. Dus duimen maar dat dat morgen ook nog zo is (ik schrijf dit op vrijdagavond).

Kunst en vliegwerk – Katie Fforde

Ik heb al vaak haar naam horen vallen met de commentaar: ‘Goede Chicklit auteur’, daarom vond ik het maar eens tijd om zelf eens een boek van haar te lezen. Het is een pure gok, dus ik hoop dat het meevalt!

De nevelprins – Carlos Ruiz Zafón

Dit is ook een aanrader van mijn zus, dus daar vertrouw ik wel op. Hopelijk is ook dit boek aanwezig in de bib.


Tenslotte wou ik ook nog vertellen dat Katrien woensdag naar de bib is geweest en Bezwering van Kelly Armstrong heeft meegebracht. Ik weet niet waarover het gaat, maar Katrien was er alleszinds heel enthousiast over.(door Ellen)

Wat denk jij?

