Biblog en boekenlijst 15 oktober

Voor vandaag heb ik veel te vertellen, ik ben namelijk naar de bib geweest, ik heb nog wat inspiratie voor jullie met een bekenlijst en Katrien heeft ook nog 2 nieuwe boeken.

Vorige week vertelde ik over welke boeken dat ik wou meenemen van de bib, ik heb geluk gehad en ik heb alle boeken kunnen vinden. Om het artikel te lezen klik hier.

Katrien is toen ook mee naar de bib en heeft Het parfum van Patrick Süskind meegebracht en dat boek gaat ze lezen voor Nederlands. Daarnaast heeft Katrien ook nog The Red Queen van Philippa Gregory opgestuurd van een uitgever en dat boek gaat ze dan weer lezen voor Engels.

Dan heb ik ook nog een boekenlijst voor jullie opgesteld:

1. Het jaar dat de zigeuners kwamen – Linzie Glass
2. 4 vriendinnen en 1 spijkerbroek – Ann Brashares
3. Uitgespeeld – Mel Wallis de Vires
4. Hot/Not your choice – Carry Slee

(door Ellen)

Een gedachte over “Biblog en boekenlijst 15 oktober

Wat denk jij?

