wat hebben we bereikt met onze challenge?

CvzHS

De vakantie is ondertussen al enkele dagen voorbij en we wouden graag laten weten wat we bereikt hebben met onze challenge.  We hebben zelf ook ingezien dat het niet zo slim is om een aantal boeken op te leggen, maar eerder een aantal bladzijden. In dit bericht zullen we jullie ons totaal laten zien.

Ellen:
Ik heb twee boeken en het begin van een derde gelezen. Omdat er eentje vrij dik was geraakte ik niet aan drie.
Aantal pagina’s:  334 + 430 + 35 = 799
Hier ben ik best trots op. De reviews verschijnen de komende week en de recensie van het boek van Katie Fforde is ondertussen al beschikbaar.

Katrien:
Ook ik ben niet aan mijn doelstelling geraakt, maar dat is niet zo erg, ik heb in ieder geval gelezen en ik vond dat het genoeg was.
Aantal bladzijden: 255 + 456 + 107 =  818
Ook mijn reviews zijn al verschenen of komen nog in de volgende dagen.

We hebben ook bedacht dat we dus pagina challenge zullen doen in de kerstvakantie, met een minimum van duizend pagina’s, aangezien die vakantie twee weken duurt en we dan ook volledig huiswerkvrij zijn na al onze examens.
Ik wil zeker ook meedoen aan een challenge om honderd boeken in een jaar te lezen, maar als jullie nog andere leuke challenges kennen die in 2012 doorgaan, mogen jullie het altijd zeggen!

Katrien en Ellen

Wat denk jij?

