DIY: Kaftpapier #2

IMG_2105 (1)Gisteren is de kaft van mijn geschiedenisatlas fataal gescheurd en daarom heb ik hem vervangen. Ik vond het wel een leuke kaft, dus wou ik hem ook aan jullie tonen. Ik had voor mijn atlas de vorige keer een oude kaart gebruikt als kaftpapier en ik wou iets gelijkaardigs doen. Omdat ik geen kaart vond die ik mocht gebruiken en die groot genoeg was om helemaal rond mijn atlas te geraken heb ik het een beetje anders aangepakt. Eerst heb ik mijn atlas gewoon gekaft met effen kaftpapier en daarna heb ik er een kaart uit een oude atlas op geplakt. Dit heb ik gedaan aan beide kanten. Tenslotte heb ik als versteviging mijn atlas nog eens gekaft met doorzichtig, zelfklevend kaftpapier. Hopelijk blijft deze kaft wat langer heel dan de vorige!

(door Ellen)

Een gedachte over “DIY: Kaftpapier #2

  1. Pingback: Back to school: kaften | Boeklover

Wat denk jij?

