nieuwe boeken uit de bib

Deze week ben ik weer eens naar de bib geweest en ik heb drie boeken meegenomen. Het was weer een moeilijke keuzen, maar ik ben toch blij dat er limieten zijn op het aantal boeken dat je mag uitlenen.

Dit zijn de boeken die ik heb uitgeleend:

Dit is een lijvig boek, maar ik hou van romantische verhalen in het verleden, dus dit zou geen probleem moeten zijn. Ik ben namelijk erg benieuwd!

Cipressen in de storm – Barbara Piazzi

 

 

Omdat Ellen net De duivel draagt prada (recensie hiervan morgen) heeft uitgelezen, was ik weer geïnteresseerd in Lauren Weisberger. Ik heb dus besloten dat ik nog eens een boek van haar moest lezen. Hopelijk valt het mee!

Gossip & Gucci – Lauren Weisberger

 

Zoals jullie misschien al gemerkt hebben ben ik ook fan van de boeken van Katie Fforde en toen ik dit boek zag staan kon ik het zeker niet laten liggen. Momenteel ben ik ook een boek van haar aan het lezen en ik kan alleen maar positief zijn, dus dit zal me vast ook wel smaken.

Love letters – Katie Fforde

 

Het zijn voornamelijk chicklitboeken en dat komt omdat ik de laatste tijd heel veel andere boeken heb gelezen en nu eventjes zin heb om verschillende boeken in het genre te lezen.

(door Katrien)

Wat denk jij?

