My personal reading challenge #2

CvzHS

Net zoals het geval was in de herfstvakantie hebben Ellen en ik besloten dat we onszelf weer een uitdaging opleggen. Eigenlijk zijn we al begonnen, namelijk maandag. We hebben vanaf nu nog 2.5 weken waarin we ons niet om school moeten bekommeren, dus de uitdaging is om 2500 bladzijden te lezen! Dit betekent dat we ongeveer 119 bladzijden per dag moeten lezen. Dat is normaal niet zo’n probleem, maar we hebben nog geen denderende start gemaakt!
Je zal af en toe een update kunnen lezen op onze blog, maar hieronder zal ik al aangeven welke boeken we graag zouden lezen. (Dit betekent niet dat we die allemaal lezen en de recensies zullen verspreid over de volgende weken te lezen zijn!)

Nog een opmerking: vanaf nu kan je alle info omtrent challenges vinden op de 2012 challenges-pagina’s! Kijk hiervoor in de balk vanboven.

Katrien (Ik ben weer wat overmoedig, maar het idee telt!)
-Spotgaai van Suzanne Collins (ik ben momenteel halfweg)
-The night Strangers van Chris Bohjalian
-I love you, Goodbye van Cynthia Rogerson
– Blauwe maandag van Nicci French
-The beach Café van Lucy Diamond (Ligt al een halfjaar op mijn plank!)
-Cold Justice van Katherine Howell (Eerste boek voor de M&S Callenge?)

Eigenlijk zou ik ook nog andere boeken willen lezen, maar die gaan er echt niet meer bij!

Ellen
-Onweerstaanbaar van Rhonda Pollero
-Een verschrikkelijke schoonheid van Libba Bray (Ik heb haar eindelijk kunnen overtuigen!)
-Ik hou van Parijs van Lindsey Kelk
-Bloedrood is de nacht van Urban Waite (Haar eerste ‘voor review boek!)
-De bruiloft van Sophie King (Wou ik zelf lezen, maar ben op dieet, dus heb ik het haar in handen geduwd!)

Doen jullie dat soms, jezelf een uitdaging opleggen? Ik vind het alvast een motiverende actie om meer te lezen!

Hopelijk genieten jullie van een heerlijke kerstperiode met veel leesplezier!

Katrien

Wat denk jij?

