Bi(e)blog 24 december

Hieronder zie je de boeken die we onlangs hebben geleend bij de bib!

Ellen:

 

 

 

 

 

 

De bruiloft – Sophie King
Een verschrikkelijke schoonheid – Libba Bray
Ik hou van Parijs – Lindsey Kelk

Katrien:

 

 

 

 

 

 

De kleuren van het Getto – Aline Sax en Caryl Strzelecki
De ranken van de passiebloem – Ana Veloso
Gone: Verlaten – Michael Grant

Een gedachte over “Bi(e)blog 24 december

  1. Goeie keuzes zou ik zeggen! Ik heb Een verschrikkelijke schoonheid gelezen en dat vond ik wel aardig – maar niet heel geweldig, misschien meer voor YA dus dat komt goed uit, Ellen!

    Gone/Honger is echt een fantastische serie – vind ik en mijn zoons van 13 en 14. Ik hoop dat jij er ook veel plezier aan hebt, Katrien.

    Veel leesplezier en fijne feestdagen!

Wat denk jij?

