Einde Personal reading challenge kerstvakantie

Onze Personal Reading Challenge van de kerstvakantie is afgelopen, dus kan je hieronder lezen wat we bereikt.

Ons doel was om 2500 pagina’s te lezen en dat is een hele hoop. Ik denk dat we een beetje te optimistisch zijn geweest, ik zal dus even de proef op de som nemen en uitrekenen hoeveel pagina’s we hebben gelezen.

Katrien:
Deze boeken heeft ze gelezen:
-Spotgaai – Suzanne Collins
The Night Strangers – Chris Bohjalian
I love you, Goodbye – Cynthia Rogerson
-Bezeten van mij – Nicci French
Totaal aantal pagina’s: 432 + 400 + 256 + 352 = 1440

Ellen:
Deze boeken heb ik gelezen:
Onweerstaanbaar – Rhonda Pollero
Een verschrikkelijke schoonheid – Libba Bray
-Je bent van mij! – Maren Stoffels en Hans Kuyper
-Bloedrood is de nacht – Urban Waite (nog niet helemaal uitgelezen)
Totaal aantal pagina’s: 400 + 416 + 132 + 183 = 1131

Als ik dan de het aantal pagina’s van ons samen optel kom ik uit op 2571!!!
Dat betekent dat we ons doel bereikt hebben 🙂

In onze volgende vakantie gaan we zeker weer een doel stellen, maar later meer daarover.

Zoals je kan zien zijn er van sommige boeken al recensies verschenen, van alle andere boeken (behalve van Spotgaai) verschijnt er in de komende tijd een recensie.

(door Ellen)

3 gedachtes over “Einde Personal reading challenge kerstvakantie

Wat denk jij?

