Je bent van mij!

Titel: Je bent van mij!
Auteur: Maren Stoffels en Hans Kuyper
Uitgeverij: Leopold
Jaar: 2009
Aantal pagina’s: 133

ISBN: 978-90-258-5579-6

Moira heeft een geheime brievenschrijver, een zekere Peter. Hij stuurt haar in het begin romantische brieven, maar al snel worden zijn brieven bedreigend. Moira heeft geen flauw idee wie Peter is en wordt er maar bang van. Wanneer ze op schoolkamp is, loopt de spanning nog op en worden de brieven nog griezeliger, Moira weet echt niet meer wat ze moet doen.

Ik heb al veel boeken van Maren Stoffels gelezen en ik vond ze altijd wel leuk om te lezen, niet te moeilijk en het leest vlot. Dit boek heeft ze samen met Hans Kuyper geschreven, dus ik wist niet zo goed wat ik er van moest verwachten. Eigenlijk merk je niet wie wanneer schrijft, want het loopt allemaal goed in elkaar over. Dat vond ik fijn, want het zou jammer zijn als zoiets het verhaal verpest.

Ik vind dat het verhaal goed is uitgedacht en het bleef tot het einde spannend rond wie de dader was. Het boek leest snel, ik heb het in 2 keer uitgelezen en vond het een leuk tussendoortje tussen wat dikkere boeken. Dus als je op zoek bent naar een boek dat een beetje spannend is maar niet te en je wil dat je het snel uit kan lezen is Je bent van mij! een aanrader!

Ik geef het boek 3 sterren.

Wat denk jij?

