Dat kan beter!

Titel: Dat kan beter!
Auteur: Godi en Zidron
Album nr.: 11
Reeks: Dokus de leerling
Uitgeverij: Le Lombard
ISBN: 90-5581-579-9

Deze strip bevat verschillende kleine strips van 1 of 2 pagina’s. De stripjes gaan over Dokus, een hele domme leerling, en zijn lachwekkende belevenissen in de klas.

Ik kende de kleine strips van Dokus al uit Zonneland, een tijdschrift waar ik in de lagere school op geabonneerd was en ik vond ze altijd heel leuk. Dat vind ik trouwens nog altijd zo. Omdat deze strip een verzameling is van allemaal kleine strips raad ik wel aan om er niet te veel achter elkaar te lezen, want anders is het niet meer grappig.

Ik vind dat het mooie tekeningen zijn en dat de mopjes meestal wel grappig zijn. Het is plezant om tussendoor even een paar pagina’s van deze strip te lezen als ontspanning. Het vraagt niet veel aandacht en je hoeft er niet meteen een hele strip voor uit te lezen, dat is dus wel fijn. Als je op zoek bent naar een strip vol grappen, moet je de strips van Dokus maar eens uitproberen!

(door Ellen)

Een gedachte over “Dat kan beter!

Wat denk jij?

