bi(e)blog 21 januari

Deze week hebben we weer een hele hoop boeken ontvangen, hier kan je zien welke!

 

 

 

 

 

 

We hebben 4 dwarsliggers ontvangen:
-Aanpakken – Sophie Kinsella
-Extreem luid & ongelooflijk dichtbij – Jonathan Safran Foer
-Zondaarskind – Marion Pauw
-Schaduwzuster – Simone van der Vlugt

 

 

 

 

 

Ook onze leerkrachten op school hebben ons werk gegeven:
-Sur les traces du crabe – Michel Amelin (deze moet Ellen lezen voor Frans)
-Je voudrais que quelqu’un m’attende quelque part – Anna Gavalda (Deze moet Katrien lezen voor Frans
-Het huis van de moskee – Kader Abdolah (deze moet Katrien lezen voor Nederlands)

 

 

 

 

 

En ten slotte hebben we ook van enkele uitgeverijen boeken ontvangen:
-The Queen’s Secret – Victoria Lamb
-The flight – M. R. Hall
-Miracle on Regent Sreet – Ali Harris

(door Katrien & Ellen)

4 gedachtes over “bi(e)blog 21 januari

  1. Zo, dat is een flinke stapel! Ik heb nog nooit een dwarsligger gelezen, jullie wel? Ik hoop dat het bevalt.

    Oja, sinds vorig weekend heb ik een e-reader! Tot nu toe lees ik toch liever papieren boeken geloof ik.

    Veel leesplezier1

    • Ik (Katrien) heb wel al enkele dwarsliggers gelezen en ik vind het wel aangenaam. Het gaat gemakkelijk in mijn zak šŸ™‚ Het enige vervelende is dat het zo van dat flinterdun Bijbelpapier is dat je gemakkelijk met twee tegelijk neemt.

      Ik lees ook het liefst een gewoon boek hoor! Ik heb zelfs al een probleem met een bestand dat ik wel op de pc kan lezen, maar maar een stuk is leesbaar op de e-reader!

Wat denk jij?

