resultaten enquête en twee onthullingen

Zoals jullie weten hadden we een tijdje geleden een enquête op boeklover en we willen graag iedereen bedanken die mee heeft gedaan!
Alle mensen die meededen waren volgers van onze blog, maar dat is vrij logisch, want alleen zij kunnen natuurlijk alle vragen beantwoorden.
Hun reacties waren positief en we hebben enkele leuke tips en ideeën ontvangen.
Ook heel leuk om te ontdekken was welk genres jullie vooral lezen. Wat bleek: de romans zijn het populairst. Nu moet ik ook wel zeggen dat het eigenlijk ook de boeken zijn die mij het meest aanspreken, dus dat is goed!

Hieronder kunnen jullie het grafiekje met de genres zien:
genres

 

 

 

 

 

 

 

Tot zover de resultaten van de enquête.
Zoals de titel al aangeeft willen we jullie ook nog twee dingen onthullen: namelijk twee evenementen die in de komende tijd zullen georganiseerd worden op boeklover.

Een winactie!
Op 25 februari gaat onze winactie van start. We kunnen jullie al verklappen dat het waarschijnlijk een YA boek zal worden, maar welk boek precies weten we zelf ook nog niet. Iedereen kan deelnemen aan deze wedstrijd, maar concrete informatie is vanaf 25 februari beschikbaar.

Een challenge
Ook wij willen graag eens een challenge organiseren en omdat we toch het gevoel hebben dat het lezersaantal aan het stijgen is en we genoeg aanhang hebben  besloten we dat we de Spring & summer library challenge zullen organiseren.
Deze loopt tussen 21 maart en 21 september 2012 en de inschrijvingen starten vanaf 5 maart. Meer info over wat de challenge precies inhoudt zullen jullie dan ook kunnen verkrijgen. De titel geeft al het belangrijkste element van de uitdaging weer.

Het logo is al ontworpen, dus hier al een voorproefje:
Logo challenge 5

 

 

 

 

 

We hopen dat jullie dit logo mooi vinden en dat het jullie al vast zin geeft om eventueel deel te nemen.

Wat vind jij van het logo?

Katrien

5 gedachtes over “resultaten enquête en twee onthullingen

  1. Mooi logo, inderdaad! Ik ben benieuwd naar de challenge.

    Romans is eigenlijk niet zozeer een genre dacht ik, maar je bedoelde neem ik aan zoiets als “contemporary fiction” (hoe dat in het NL moet heten weet ik ook niet goed). Zelf lees ik zo’n beetje alles maar Cont. Fict. toch wel het meest. Net als jij, dus.

    • Ja, het is inderdaad waar dat romans niet echt een genre zijn, maar ik zou ook niet weten hoe ik het anders moet beschrijven.
      Andere genres lees ik ook graag, maar nooit twee na elkaar, anders word ik het zo rap beu. (Bij chicklit bijv.)

Wat denk jij?

