24 hour read-a-thon finish

24 hour readathon

Gisteren eindigde om 14.00 de 24 uur durende leesmarathon! Wat heb ik nu bereikt? Ik kan niet zeggen dat ik een die-hard was en alleen maar heb gelezen, maar ik heb mijn boek The Playdate uitgelezen, vier hoofdstukken in Die Welle (de Golf) gelezen en ben begonnen in The Midwife of Venice. Bovendien ben ik zaterdag ook nog naar de bibliotheek geweest, maar meer daarover in de ‘nieuwe boeken’-post van zaterdag.

Het is mij gelukt om na het uitje naar de bieb nog twee uurtjes te lezen, maar niet alleen in een boek, ook in een tijdschrift. Na het avondeten kon ik de verleiding niet weerstaan en heb ik eerst nog naar Mad men gekeken, maar daarna kon ik niet slapen voor mijn boek uit was! Gisteren was iets minder qua lezen, maar dat komt omdat ik ook nog een recensie heb geschreven en nog wat bijgepraat op de pc. Het is me toch nog gelukt om nog een uur boek/tijdschrift te lezen! Ook ‘s ochtends in mijn bed had ik al gelezen, dus ik denk dat ik toch wel kan zeggen dat het meer dan normaal was. Hoeveel bladzijden ik nu precies heb omgedraaid en of tijdschriften nu wel of niet meetellen, voor mij doet het er niet toe, ik heb me geamuseerd!

Hoe was jouw leesweekend? Tevreden?

2 gedachtes over “24 hour read-a-thon finish

    • Ik ben zelf ook tevreden hoor! Ik geniet er erg van als ik eens een weekendje tijd heb om wat meer te lezen en zeker als ik dat ook ’s ochtends vanuit mijn bed kan doen (wat wil zeggen dat ik veel tijd heb.)
      Hopelijk ben je zelf ook tevreden met je marathon.

Wat denk jij?

