Nieuwe boeken 16/06

De laatste dagen zijn er bij boeklover een aantal nieuwe boeken binnengekomen!
Hieronder de afbeeldingen en de exacte titels. Bij de boeken van The house of books zit er een link bij naar het eerste hoofdstuk, dat te lezen is op hun site!

Downloads

De dorpswinkel van Madame Josette – Julia Stagg (lees hier het eerste hoofdstuk!)
Delirium amoris – Lauren Oliver (eerste hoofdstuk)
De vraagprijs – Madeleine Wickham (aka Sophie Kinsella, eerste hoofdstuk)
Soul beach, een exclusieve club – Kate Harrison (eerste hoofdstuk)

Lola’s secret – Monica McInerney (release 19/07)
A twist of fate – Joanna Rees (release 2/08)

Op dit ogenblik hebben we niet zo veel tijd om te lezen, maar binnen een weekje zijn we weer helemaal terug, met nog enkele leuke veranderingen en acties.
Het belooft alvast een zalige leeszomer te worden!

Katrien

Ken je de auteurs van deze boeken? Zijn er boeken waarvan je het eerste hoofdstuk (of het hele boek) wil lezen?

12 gedachtes over “Nieuwe boeken 16/06

  1. Zit er leuk uit!. Zelfgekocht? Ik neem aan die twee laatsten voor recensie gekregen (altijd leuk). Ik probeer geen boeken in huis te halen, zit ik hier met 2 bibliotheekboeken die ik net gehaald hebt. Op het stapeltje ermee!🙂

    • Die twee laatste zijn inderdaad voor review en de andere boeken hebben we ook toegestuurd gekregen via pdf (zonder aanvraag), dus het hangt er een beetje vanaf welke we gaan lezen. Ik wou ze toch even tonen, dan hebben we een idee voor welke er interesse is. (Allemaal zal wel niet lukken vrees ik.)

  2. Ik heb het boek Voor ik val van Lauren Oliver gelezen. Ik vond het een erg goed boek, dus misschien ga ik dit boekvan haar ook wel lezen.🙂

    • Kinsellas zijn inderdaad heerlijke weglezers. Ik hou trouwens meer van haar ‘stand-alone’ novels dan de shopaholic serie.
      Het boek van Joanna Rees heeft inderdaad een mooie cover. Je hebt het gevoel dat er een geheim achter zit (wat ook zo is) en je wilt het weten!

  3. Ik ben vooral benieuwd naar die van Kinsella. Het is al een tijd geleden dat ik een boek van haar heb gelezen, maar ik weet nog wel dat de boeken allemaal wel erg veel van elkaar weg hadden.

Wat denk jij?

