Win Het geheim van Montague

Het is feestweek op Boeklover, want we bestaan 1 jaar en daar hoort natuurlijk een winactie bij!
We geven 1 exemplaar van Het geheim van Montague geschreven door Santa Montefiore weg.

Korte inhoud: Zomer 1958. Een rijke, aristocratische familie geniet in Cornwall van een idyllische vakantie. Hun geluk wordt echter verstoord door een bizar sterfgeval. De tragische gebeurtenis breekt het hart van de jonge Celestria Montague – en maakt bovendien een abrupt einde aan haar dromen.

Aangemoedigd door haar grootvader, een flamboyante Amerikaanse misdaadbaron, gaat Celestria op onderzoek uit. En te midden van de sinaasappelboomgaarden, langs de ruige kust van Zuid-Italië, belandt ze in een verwarrend doolhof vol misleidingen. Hier wordt Celestria’s geloof in haar familie én in de liefde zwaar op de proef gesteld…

Je maakt kans door te antwoorden op de volgende vraag in een reactie:

Waar en wanneer zou je dit boek lezen?

Waar je verder rekening mee moet houden:

  • De winactie loopt van 28/06/2012 tot 12/07/2012
  • De persoon die de leukste reactie achterlaat is de winnaar.
  • Je hebt een postadres in België of Nederland.
  • Er is slechts 1 deelname per huishouden geldig, meerdere deelnames per persoon zijn ook ongeldig.
  • Je voert een correct mailadres in bij je reactie, dit wordt niet gepubliceerd en zo kunnen wij de winnaar contacteren.
  • De winnaar heeft twee weken de tijd om te antwoorden op onze mail.
  • Om kans te maken moet je onze blog niet volgen, maar het mag altijd! 🙂

Veel succes,

Katrien & Ellen

P.S. Heb je zelf ook een boekenblog? Zet hem dan op onze verzamelpagina!

9 gedachtes over “Win Het geheim van Montague

  1. Als allereerste natuurlijk van harte met het 1-jarig bestaan!
    Dan het antwoord op de vraag :Het is een lekker dik boek dus zou ik er in de herfst aan beginnen, als het buiten kouder wordt en flink waait en dan heerlijk op de bank onder een dekentje met een kop thee erbij. Als het boek spannend is lees ik vervolgens overal door, bij het eten koken, in bed, of in bad maakt niet uit!

  2. Gefeliciteerd! Aangezien dit boek zich afspeelt in Italië en ik daar graag nog heen wil zou ik hem daar willen lezen om de sfeer goed te kunnen voelen maar lukt dit niet zou ik hem meenemen naar het strand om heel de dag lekker te kunnen lezen.

  3. Pingback: Doe mee aan onze winactie! | Boeklover

  4. Proficiat!!!
    Ik zou dit boek lezen terwijl ik eigenlijk moet studeren voor mijn herexamens 😉 Gezellig op mijn kamer zonder dat mijn ouders me kunnen betrappen. Want zo’n boek moet je natuurlijk in één ruk uitlezen want anders zou ik me niet kunnen concentreren tijdens het studeren 🙂

  5. Proficiat my little hush pupies ! Nog veel plezier met jullie blog in de toekomst!
    Het verhaal zelf speelt zich af in de zomer van 1958 en de zoektocht van de vrouw begint in Londen, een regenachtige stad, maar wanneer het hoofdpersonage in Italië is telt het boek waarschijnlijk vreselijk veel warme dagen en bitter weinig regen. Daarom zou ik het boek in de winter lezen, wanneer je kletsnat door de regen van het school thuis bent gekomen, je handen rood en stram van de koud. Ik zou me gezellig met mijn poes voor de kachel leggen en verzonken in het boek denken dat de warmte van de kachel zonnestralen zijn, die mijn huid aan het bruinbranden zijn. Het dekentje onder mij wordt een badhanddoek en de poes misschien een knappe jongen? Maar dan kom ik tot de vaststelling dat hij toch iets te behaard is en beland ik terug in de echte wereld.

  6. Gefeliciteerd! En wat een leuke winactie!
    Ik zou het boek gaan lezen tijdens mijn vakantie in Cornwall in een huisje wat er net zo uitziet als het huisje op de cover van het boek, dat lijkt me dubbel genieten gezien de inhoud van het boek en als extra vanwege de sfeer!
    Bovendien ben ik een echte liefhebber van de boeken van Santa Montefiore!

  7. Proficiat met jullie verjaardag!!!
    Aangezien we in 2015 tegen betaling naar de maan zouden kunnen reizen, zou ik het boek lezen in mijn raket op weg naar de maan. 🙂 De reis duurt 3 en een halve dag, tijd genoeg om te lezen dus!!! Door de ramen van mijn raket zou ik alleen maar sterren zien, en een tijdje naar gele stippen staren, begint al snel te vervelen. En wat helpt er beter tegen verveling dan een goed boek??? 😉

Wat denk jij?

