Nieuwe boeken 14/07

We hebben weer een hele stapel nieuwe boeken die wachten op ons om gelezen te worden!

De ooggetuige – Simone van der Vlugt
Versluiering – Monaldi & Sorti
Heldere hemel – Tom Lanoye
Deze boekjes heeft Katrien gewonnen via een winactie op de Boekblogger.

Indien plaats beschikbaar – Sofie Rozendaal
Spiegels – Bavo D’hooge
De Blauwe kamer – Susan Henderson
Vermist: Safehouse – Meg Cabot

Dat was al een hele hoop! Volgende week kan je een artikel over de boeken die Katrien in Engeland heeft gekocht/nog gaat kopen, verwachten.

Heb je één van deze boeken al gelezen of ken je de auteurs?

Ellen

5 gedachtes over “Nieuwe boeken 14/07

  1. De Ooggetuige ligt hier ook nog op mij te wachten. Tom Lanoye ken ik wel, maar heb nog nooit iets van hem gelezen. De rest van de boeken doet helemaal geen belletje rinkelen. Versluiering en De Blauwe Kamer lijken me wel wat!

  2. Ellen, wist je dat ik 2 flipbacks heb gevonden voor 99pence? (Dwarsliggers dus) cool he, de kortingen hier zijn echt goed!
    Vanavond nog party, waar ik geen zin in heb. De andere meisjes hebben mij overtuigd om een jurkje te kopen (niet duur) en ze gaan me maquileren…

  3. Pingback: Question of the Month: Pivot

Wat denk jij?

