Nieuwe boeken uit Engeland

P7170096

De afgelopen twee weken verbleef ik in Engeland, Warwickshire. Ik heb er niet alleen van alles bezocht, maar ook gewinkeld. Zoals verwacht zaten er ook enkele boeken tussen. Ook in Engeland waren er sales dus waren iets oudere boeken goedkoop te krijgen.

Zie hier mijn vangst:

Shoplog Engeland

Forever – Maggie Stiefvater
The Patchwork Marriage – Jane Green
Breakfast at Darcy’s – Ali McNamara
Alice Brown’s Lessons in the Curious art of Dating – Eleanor Presscott
Piece of my Heart – Peter Robinson (flipback)
The Bone collector – Jeffery Deaver (flipback)

Iets wat ik al een tijdje wou was een leeslampje dat je op je boek kan bevestigen. In België kon ik dit niet vinden, maar in Engeland was het in ongeveer elke boekenwinkel te vinden.

Shoplog Engeland1

Ik heb erg genoten van mijn vakantie en ik heb er veel leesvoer voor de komende tijd!

Katrien

4 gedachtes over “Nieuwe boeken uit Engeland

Wat denk jij?

