Nieuwe boeken 28/7

De afgelopen tijd heb ik nog enkele nieuwe boeken bemachtigd, maar op de een of andere manier zijn ze een beetje aan de artikels ontglipt.
Hieronder een overzicht:

Gekocht:

The time of my life – Cecelia Ahern

Meet me at the Cupcake Café – Jenny Colgan

Gedurende de maand augustus leid ik in mijn Goodreads Chicklitbookgroup de discussie over dit boek. Wil je ook meedoen, klik hier!

Gewonnen:

Construct a couple – Talli Roland

Dit boek won ik op de blog van Amanda, One more page.

Heb jij nog nieuwe boeken binnengehaald? Ken je boeken/auteurs die hierboven genoemd zijn?

5 gedachtes over “Nieuwe boeken 28/7

    • Bedankt, Annelies.
      ik ben nu al over de helft in The time of my life en ik moet zeggen dat ik het echt een leuk en vooral ontspannend boek vind! Review volgt binnen een dikke week of zo.

  1. Ik ken ze eigenlijk allemaal niet. Ik heb wel eens een boekje van Ahern gelezen, dat vond ik wel een mooi (maar vooral apart) verhaal.

    • Ellen heeft al eens een boek van haar gelezen en na heel veel aarzelen ben ik ook begonnen. Ik moet zeggen: het begin is nogal vreemd, maar als je eenmaal op gang bent gekomen kan je niet meer stoppen!

Wat denk jij?

