Filmpje: Katriens boekenkast

P7310508

Hier is ie dan eindelijk! Een video over mijn boekenkast. Er hadden al enkele mensen om gevraagd en ik twijfelde eerlijk gezegd heel erg of ik dit wel zou doen.
Je moet weten dat ik dit eerder iets vind voor beautyblogs die hun make-up laten zien dan een boekenblog. Ik vind het eigenlijk iets met nogal weinig inhoud, maar toen ik eenmaal bezig was had ik er echt plezier in!

P7310509Alleen… Dat filmpje was wel erg lang! Vijftien minuten (!) dat zou niemand ooit willen zien. Oké, knippen maar. Uiteindelijk blijven er nog twaalf minuten over. Is nog steeds te lang en waarschijnlijk veel te saai.
Daarom heb ik besloten om helemaal opnieuw te beginnen en een filmpje te maken dat to the point is en niet op alles even diep ingaat. Ik toon vlug mijn boekenkast en bespreek enkele boeken die mij nauw aan het hart liggen.
Voilà, geniet ervan!

Neem een kijkje in mijn boekenkast.

 

Recensies van vernoemde boeken*:

*Niet alle boeken zijn gerecenseerd

9 gedachtes over “Filmpje: Katriens boekenkast

  1. Leuk om te zien. Ik ben erg enthousiast geworden over “A Miracle On Regent Street”, die ga ik wel een keer lezen denk ik.
    Haha, mijn filmpje was eerst ook een stuk langer trouwens. Als je eenmaal gaat filmen dan heb je steeds meer te vertellen lijkt wel.

    • “Miracle on Regent Street” is echt goed! Ik hou sowieso wel eens van chicklit, maar dit is toch nog leuker. Je krijgt een heel leuk gevoel over de winkel in kwestie en ook het liefdesverhaal zit leuk in een! Het is vooral leuk als je het rond de Kerstperiode leest, want het boek speelt zich echt tijdens een ‘British Christmas’ af.

  2. leuk dat je dezelfde kleren aan heb en dezelfde nagellak als vandaag Super leuk filmpje je merkt wel dat je het wennen vind zegmaar maar respect dat je dit durft te tonen en nog HD ook!

  3. Ik heb je via dit filmpje gevonden🙂 op youtube zitten erg veel mensen die in het Engels over boeken video-bloggen. Dit type filmpje zie je veel (zoek maar eens op ‘bookshelf tour’) en ik heb er zelf ook net een gemaakt. Zoals ik daar ook al zei, lijkt miracle on regent street me echt heel leuk!

    • Je bent niet de enige die er zo over denkt!
      Ik lees graag Chicklit, maar ik merk dat sommige boeken nogal slapjes zijn. Dit boek heeft het: een mooie cover en een mooi verhaal😉
      Lees het vooral tijdens de kerstvakantie, ben je helemaal in de mood!

Wat denk jij?

