Nieuwe boeken 11/08

We hebben weer enkele nieuwe boeken verzameld de laatste tijd!

Pat Stanton’s HIbernian Dream Team – Pat Stanton with Ted Brack
Dit boek heeft Katrien eigenlijk per ongeluk gewonnen!

Hals over kop – Jill Mansell
Dit boek heb ik onlangs op de kop kunnen tikken voor slechts € 5 bij Standaard Boekhandel.

The Secret Dreamworld of a Shopaholic – Sophie Kinsella
Dit is het eerste boek dat ik in het Engels ga proberen te lezen, ik ben benieuwd hoe ik het er vanaf zal brengen…

Hebben jullie nog nieuwe aanwinsten?

4 gedachtes over “Nieuwe boeken 11/08

  1. Ik was eerst ook een beetje huiverig om Engels te lezen,
    maar besloot dat ik het gewoon maar moest doen en ik vond het niet echt moeilijker dan een Nederlands talig boek;)
    Veel leesplezier!

Wat denk jij?

