Boekenmarkt Gent

Vorige week zondag zijn Katrien en ik naar de Boekenmarkt in Gent op de Anjuinlei geweest. Deze markt vind elke zondag plaats en er worden uitsluitend tweedehands boeken verkocht. Dit gebeurt door zowel professionele verkopers als door gewone mensen die boeken willen verkopen die ze niet meer nodig hebben. Aangezien alle boeken tweedehands zijn, kosten ze ook minder! Glimlach Katrien en ik hebben ons dus eens goed laten gaan. Om je een idee te geven van de prijzen hebben we ze erbij gezet.

Back to school2

Katrien:
Villa Magdalena – Santa Montefiore € 6
Negentien minuten – Jodi Picoult € 7
Het diner – Herman Koch € 5
Zomerhuis met zwembad – Herman Koch (dwarsligger) € 5,50

Ellen:
Het wonderbaarlijke voorval met de hond in de nacht – Mark Haddon € 3
Ontvoerd – Helen Vreeswijk € 3,50
Haar naam was Sarah – Tatiana De Rosnay € 5
Wat ze wil! – Cathy Kelly € 5
Buiten zinnen – Mel Wallis de Vries € 4

Het was echt een leuke ervaring en er zijn weer wat boeken van onze verlanglijst geschrapt en ook voor de A-Z Book Challenge hebben we een paar geschikte titels gevonden!

Heb jij nog tips om goedkope boeken op de kop te tikken?

P.S. Volgende keer zullen we ook aan ons fototoestel denken dan heb je ook wat sfeerbeelden.

10 gedachtes over “Boekenmarkt Gent

  1. Mooie boeken met mooie prijsjes! Ik ben naar het boekenfestijn in Utrecht geweest en kon het ook niet laten een paar boeken te kopen… Zucht. Maar wel heel leuk, zo rondsnuffelen tussen de stapels boeken.

    • Het is inderdaad heel leuk om rond te snuffelen, er is altijd zoveel moois! Ik kan me ook nooit inhouden bij dit soort evenementen, maar dan denk ik: dan heb ik nooit het probleem dat ik niets heb te lezen🙂

  2. Pingback: Ontvoerd | Boeklover

Wat denk jij?

