Nieuwe boeken 3/11

Het is weer tijd voor nieuwe boeken!
Gisteren werd ik 17 jaar en daarom kreeg ik een aantal e-boeken cadeau. Ik ben er natuurlijk heel blij mee, want ik heb nog niet zo vaak gelezen op mijn e-reader.
Zeker het boek van S.J. Watson spreekt me erg aan en het is door de Richard and Judy bookclub dat ik het boek wou lezen. Hetzelfde geldt voor The Shoemaker’s wife. Het boek van Ahern leek me leuk om het zo sprookjesachtig is.

Covers5

De links verwijzen naar de filmpjes van de R&J Bookclub.

En voor de tv-serie liefhebbers onder jullie: ik kreeg ook het eerste en tweede seizoen van Downtown Abbey.

En wat denken jullie? De moeite waard?

11 gedachtes over “Nieuwe boeken 3/11

  1. Nog van harte gefeliciteerd! Leuke boeken! Ik heb er twee van gelezen: Before I Go to Sleep, heb ik deze week voor de 2e keer gelezen, want daar wordt morgen (zondag) over gepraat in de twitterleesclub. Het leest heel lekker weg en is een heel mooi boek. Ook het boek van Trigiani vond ik erg mooi. En met Cecelia Ahern kun je niet missen, die heeft ook altijd mooie boeken. Is dit het nieuwste?

    Veel leesplezier.

    • Blijkbaar wel, ik las er onlangs wat reviews over en het leek me een leuk boek. Het gaat over een persoon die honderd personen moet contacteren voor haar werk of zoiets en dat leek me wel leuk. Naar het schijnt is het een goed boek.

  2. GEFELICITEERD!!! Ik hoop dat je een hele fijne verjaardag hebt gehad. Before I go to sleep lijkt me echt een schitterend boek. Ik ben erg benieuwd naar de recensie🙂

Wat denk jij?

