Nieuwe boeken (24/11)

Het is alweer een tijdje geleden dat onze nieuwe boeken tentoon werden gesteld, dus het is hoog tijd!

Bibliotheek

De laatste tijd zag ik dit boek verschillende keren voorbij komen. Een mysterieus verhaal, daar ben ik wel voor in. Alleen, op de een of andere manier heb ik geen zin om er in te beginnen…


De smaak van venijn – Alan Bradley

 

 

Ik heb al heel wat boeken van Gregory gelezen, dus toen ik deze tegenkwam in de bieb besloot ik hem maar mee te nemen. Ik las eerder The Red Queen, wat het vervolg is op dit boek (The White Queen).  Dit is dus het eerste boek over de nevenoorlog in Engeland.

De rozenkoningin – Philippa Gregory

In ruil voor recensie

Een verhaal over een dochter en een vader die elkaar uit het oog verloren zijn, maar elkaar terug ontmoeten bij het sterfbed van de vader.

Verschijnt in januari.

 

 

Ten things I’ve learnt about love – Sarah Butler

Dit boek is hetgene waar ik het meest blij mee ben. Toen ik de envelop opendeed bleek dat het boek zelf mooi verpakt was in groen vloeipapier en was afgewerkt met een roze strik. Ik voelde me als een kind dat een verjaardagsgeschenk krijgt, zo blij was ik!
Nu wil ik er natuurlijk meteen in beginnen, een liefdesverhaal interesseert me altijd wel, zeker met zo’n titel, maar helaas verschijnt het boek pas in januari.

Op dit ogenblik ben ik ook Miracle on Regent street van dezelfde auteur aan het herlezen. Een geweldig kerstboek, kan ik je zeker aanraden!

The first last Kiss – Ali Harris

Ook dit boek ben ik momenteel aan het lezen als eboek. Ik weet nog niet wat ik ervan moet denken, want alles is nog wat warrig, maar binnenkort zullen jullie mijn recensie kunnen lezen.

Het enige vervelende vind ik, maar dat ligt aan de epub, dat er af en toe een woord in twee is gesplitst op het einde van de regel waar het niet hoort.

Houvast – Linda Jansma

Zoals je ziet is het een hele variatie van genres, precies wat ik leuk vind!

5 gedachtes over “Nieuwe boeken (24/11)

  1. Katrien, ik heb soms ook problemen met boeken op mijn ereader. Waarschijnlijk niet goed geformatteerd bij de uitgever? Het stoort me niet zo erg, maar het ziet er wel gek uit.

    Houvast vond ik wel een leuk boek, maar niet zo geweldig als sommige mensen. Ik heb deze week Miracle on Regent Street besteld bij bookdepository. Ja, ik heb al genoeg boeken! Maar deze wilde ik vorig jaar al lezen en toen heb ik hem uiteindelijk toch niet gekocht. Nu ga ik hem vóór de Kerst lezen.

    De smaak van venijn heb ik in het Engels. Nog niet aan toegekomen, maar volgens mij is het best leuk. Begin gewoon eens met een hoofdstuk en zie of het je boeit. Anders is er niets verloren en breng je hem weer terug naar de bibliotheek. Philippa Gregory – van haar heb ik The Boleyn Girl oid gelezen. Was heel leuk, maar was ook wel weer genoeg. Ik hoop dat je deze leuk vindt!

Wat denk jij?

