Nieuwe boeken (22/12)

We hebben weer een aantal nieuwe boeken!

Nieuwe boeken 22-12

Bibliotheek

De chaos – Rachel Ward (Dit is het vervolg op Deadline)
Déjà vu – Esther Verhoef (Ik ben echt verslaafd aan deze schrijfster! Hier en hier kan je zien wat ik van andere boeken van haar vond.)
Met de Franse slag – Julia Stagg (Lees hier wat ik vond van het vervolg op dit verhaal, ja ik weet het, ik lees het in de omgekeerde volgorde ;))

Gekocht

Eindeloze verte: Het troebele tij – Libba Bray (deel 3A van de Gemma Doyle trilogie)
Eindeloze verte: De roos van de strijd – Libba Bray (deel 3B van de Gemma Doyle trilogie)

De boeken van de Gemma Doyle trilogie waren in de aanbieding bij Kruidvat. Ze kostten maar €3,99 per stuk, dus Katrien heeft de laatste twee die ze nog niet gelezen had maar ingeslagen! (Lees hier wat ik van het eerste deel vond!)

Hebben jullie onlangs nog nieuwe boeken gescoord? Wat vinden jullie van de onze?

6 gedachtes over “Nieuwe boeken (22/12)

Wat denk jij?

