Nieuwe boeken 09-03

Vandaag wil ik jullie nog enkele boeken tonen die ik de afgelopen tijd verzameld heb.

Nieuwe boeken 9-03

Het eerste boek dat je ziet is The light behind the window van Lucinda Riley, dat boek kocht ik begin januari in een Engelse winkel (in België). De andere twee boeken bestelde ik via de bookdepository en arriveerden in een doos die vijf keer te groot was voor z’n inhoud. De reeks (Divergent – Veronica Roth)  is erg populair en het leek me ook wel wat.

Gisteren ben ik ook naar de kringloopwinkel geweest, waar eigenlijk niet zoveel mooie boeken waren, maar ik pikte deze twee eruit: The lady in Blue van Javier Sierra en Vanishing Acts van Jodi Picoult. Van het eerste boek weet ik eigenlijk niet zoveel vanaf, maar mysterieuze verhalen vind ik altijd interessant. Jodi Picoult is een bekende auteur, dus dat spreekt voor zich. Gek eigenlijk, maar het leek wel alsof er meer leuke Engelstalige dan Nederlandstalige boeken waren. Toen ik thuiskwam heb ik de boeken trouwens aan een grote schoonmaakactie onderworpen, want ze waren eerder stoffig. Gelukkig zien ze er nu al veel beter uit.

Gaan jullie soms naar de kringloopwinkel en vind je er dan iets leuks of niet?

13 gedachtes over “Nieuwe boeken 09-03

  1. Lijkt me een leuke aanwinst. Ik ken eigenlijk geen van de boeken maar van Picoult heb ik al verschillende gelezen en die vind ik best goed. Divergent wil ik ook wel lezen. Ik blijf er goede verhalen over horen. Veel plezier met de boeken!

  2. Leuke aanwinsten! Ik ben zelf nog steeds heel benieuwd naar de Divergent serie!
    Ik ga ook wel eens naar de kringloopwinkels hier in de buurt, en soms liggen er inderdaad wel leuke boeken bij… Een paar weken terug had ik nog twee mazzeltjes!

    • Leuk voor je! Het is eigenlijk een kwestie van regelmatig teruggaan en geluk hebben. Ik ga eigenlijk nooit naar de kringloopwinkel, maar heb besloten dat ik vanaf nu eens per maand ga. Eens kijken kan nooit kwaad.
      Ja, de divergent serie, daar heb ik ook zin in. Weet alleen niet wat eerst te lezen…

  3. Ik heb de boeken van Veronica Roth dus ook, in het Nederlands. Moet ze alleen nog steeds lezen. Ik ga nooit naar kringloopwinkels…

  4. Ik probeer regelmatig binnen te lopen in de kringloop en heb er al een hoop koopjes gedaan. De Divergent serie behoort tot mijn favorieten, ik ben benieuwd wat jij ervan zal vinden. O, en dat dunne boekje dat mee in die box zit, ziet er ook interessant uit… Veel leesplezier!🙂

    • Bedankt, ik ben nu bezig in the Divergent serie en vind het erg leuk. Ik lees eigenlijk geen dystopische fictie, op de populaire boeken na dan en die bevallen me goed!🙂

  5. Wat een goede titels! Leuk ook om te zien dat ik niet de enige ben die weleens een Engels boek oppakt, gewoon omdat dat zo heerlijk leest🙂
    Ik was vorige week in een winkeltje van Terre des Hommes: voor bijna nop een Sophie Kinsella en Jan Siebelink gescoord! Tweedehands boeken geven je zo’n goed gevoel!

Wat denk jij?

