Nieuwe boeken 03-05

Na een lange tijd is het weer zover: nieuwe boeken!

Nieuwe boeken 03-05

Katrien
De wake – Ronald Giphart
Ex und Flop – Milly Johnson (gekocht in Trier)
De urenfabriek – Fleur Brockhus
Meegenomen – Clare Brown
The Casual Vacancy – J.K. Rowling

Nieuwe boeken 03-051

Ellen
De hele edelsteen-trilogie – Kerstin Gier
Het appartement – Tatiana de Rosnay
Gone: Honger – Michael Grant

Heb je onlangs ook nog nieuwe boeken gekocht/geleend?

8 gedachtes over “Nieuwe boeken 03-05

  1. Wat hebben jullie toch een goede smaak, zeg!🙂

    Ik heb De wake, De urenfabriek en The Casual Vacancy allemaal met veel plezier gelezen – zeker de moeite waard en ook alle drie heel anders (lekker gevarieerd). Gone heb ik ook gelezen (de hele serie tot nu toe). De andere boeken ken ik helemaal niet (behalve Het appartement, dat spreekt me niet zo aan).

    Heel veel leesplezier met die mooie stapels boeken!

  2. De Urenfabriek is in ieder geval erg leuk! De rest van de boeken heb ik nog nooit gelezen, maar over de Edelsteen-trilogie heb ik al veel goeds gehoord😉 Veel leesplezier.

Wat denk jij?

