Boekbloggers leesclub #2

leesclub

Vandaag gaat de tweede editie van de boekbloggersleesclub van start! De boeken die we lezen zijn Kinderen van het ruige land van Auke Hulst en De laatste winter van Femke Roobol.

Op deze pagina kun je volgen wie een recensie heeft geplaatst en de desbetreffende pagina ook bezoeken.

Spijtig genoeg kunnen slechts enkele bloggers deelnemen, omdat de geselecteerde boeken moeilijk te vinden waren. Volgende week zal een uitnodiging voor bblc#3 verstuurd en online geplaatst worden met aanpassingen aan de criteria voor het kiezen van boeken. Boeken die nog geen jaar uitgegeven zijn zullen niet gelezen worden. Op die manier hopen we problemen te vermijden.

Zelf zijn we ook niet van de partij, maar we lezen uiteraard alle geplaatste recensies!

Veel leesplezier,

Katrien & Ellen

8 gedachtes over “Boekbloggers leesclub #2

  1. Helaas kon ik de boeken ook niet te pakken krijgen. Tenminste, niet in de bibliotheek. Dus, jammer!

    Het lijken me wel hele mooie boeken dus ik zie uit naar de recensies!

  2. Echt jammer dat de boeken zo moeilijk te verkrijgen zijn bij de bibliotheken. Ik heb het boek Kinderen van het ruige land wel kunnen lenen, maar ik moet eerlijk zeggen: ik heb het niet uitgelezen.

  3. Mijn recensie van ‘Kinderen van het ruige land’ verschijnt in de loop van de week. Het boek won zaterdag de Langs de Leeuw Literatuurprijs 2013, en terecht!

Wat denk jij?

