Nieuwe boeken 18-5

Het is weer tijd voor… Jawel, nieuwe boeken!

Gekocht op Awesomebooks.com

Nieuwe boeken 22-122

Op aanraden van verschillende bloggers heb ik enkele boeken besteld op Awesomebooks.com. Zoals je kunt zien zijn het tweedehandsboeken en ik ben er best tevreden over. The Age of Miracles is in de beste staat. Het boek was eerst erg vuil, maar na een beurt met een watje ether was ‘ie terug zo goed als nieuw. De andere twee boeken zijn in redelijke staat.

Boeken van de bib

Nieuwe boeken 22-121

Vandaag ging ik naar een filiaal van de bibliotheek waar ik nog nooit geweest was. Dit bleek een slimme keuze, zo goed als alle recente boeken die normaal moeilijke te krijgen zijn waren aanwezig. Ik heb me dus ook moeten inhouden om niet alles mee te nemen! Ik kijk er vooral naar uit om te beginnen in Een weeffout in onze sterren. Ook van Stravaganza is er weer een nieuw boek uit. Het is één van de weinige reeksen die me blijven boeien, ook na nummer zoveel.

Heb jij onlangs nog nieuwe boeken gekocht/geleend?

6 gedachtes over “Nieuwe boeken 18-5

  1. Behalve Stravagana, heb ik ze allemaal gelezen en het waren allemaal HEEL goede boeken. Leuk hoor, dat je deze hebt kunnen krijgen. Ik ken Awesomebooks niet, maar daar hebben ze inderdaad awesome books!

Wat denk jij?

