Nieuwe boeken 25/06

Dit zijn onze nieuwe aanwinsten:

P6250027

Nieuwe boeken 26-06

The Chosen – Chaim Potok (Hier verschijnt binnenkort een recensie van.)
De zondares – Tess Gerritsen (Voor de bblc natuurlijk! ;))
Glazuur – Lisette Jonkman (Eindelijk! Na lang zoeken heeft Ellen dit boek te pakken gekregen.)
De laatste envelop – Maureen Johnson (Dit boek heeft Katrien op de kop kunnen tikken voor slechts €2 toen het braderie was in Leuven.)
Zwaar verliefd! – Chantal van Gastel

Heb jij nog nieuwe aanwinsten? Wat vind je van de onze?

14 gedachtes over “Nieuwe boeken 25/06

  1. Zwaar verliefd en Glazuur vond ik beide heel erg leuk! De laatste envelop heb ik al meerdere malen van de bieb gehaald en hem vervolgens weer terug gebracht zonder gelezen te hebben. Toch maar eens doen dan!

    • Ik heb nog nooit een boek van haar gelezen, maar ik ben ook benieuwd. Zeker met het oog op mijn Ik lees Nederlands! uitdaging leek het me interessant om nog eens wat Chicklits van eigen bodem te lezen. 🙂

  2. Leuke nieuwe boeken hebben jullie! Alleen ben ik niet zo’n heel grote chicklit fan, dat wil zeggen dat ik het tussendoor wel eens graag lees maar mijn voorkeur gaat uit naar romans en (literaire) thrillers

    • Bij mij is dat ook eerder zo, maar aangezien de vakantie voor de deur staat vind ik het heerlijk om met een makkelijke chicklit in het zonnetje te gaan zitten! 🙂

  3. Ik kijk even totaal niet naar de foto’s, want mijn aandacht wordt helemaal opgeslokt door de compositie. Wat een mooie omgeving om te fotograferen! Waarschijnlijk gewoon in je achtertuin of zo, maar heerlijk!

Wat denk jij?

