Nieuwe boeken vanop zolder

Toen we thuis druk bezig waren met het opruimen van onze kamers en de zolder, stuitte ik op een doos. Raad eens wat er in die doos zat…

doosInderdaad, boeken! 🙂
Ik heb me bezig gehouden met sorteren en algauw merkte ik dat de buit minder groot zou zijn dan verwacht, want er zaten nogal veel ‘zweverige’ boeken tussen. Dit is wat ik uiteindelijk heb bijgehouden:

Nieuwe boeken 3-07

Bijna menselijk en andere verhalen – Ruth Rendell
De droom van Scipio – Iain Pears
De voorproever – Ugo Difonte

En niet getreurd, de andere boeken ga ik zeker niet weggooien, die breng ik naar de tweedehandsboekenwinkel!

3 gedachtes over “Nieuwe boeken vanop zolder

Wat denk jij?

