Boeklover sluit zijn deuren

Het is jullie waarschijnlijk wel al opgevallen, de laatste tijd is het hier nogal stil. En mede daarom hebben we besloten om een punt te zetten achter Boeklover.

Er zijn verschillende redenen waarom we stoppen met bloggen. Eén daarvan is dat het veel tijd vergt om een blog te onderhouden; tijd die we liever besteden aan het lezen van boeken zelf dan hierover bloggen. We waren ook een beetje uitgeblogd, naast recensies konden we niet echt veel leuke en originele artikels meer verzinnen. Het is ook zo dat Katrien volgend jaar Taal- en Letterkunde gaat studeren en dat ze daarvoor heel wat boeken zal moeten lezen die niet altijd geschikt zullen zijn voor deze blog. Daarom sluiten we na twee jaar de deuren van Boeklover.

Voorlopig blijft de blog nog gewoon online staan en kan je oude artikels nog steeds bekijken. We zullen later beslissen wat we ermee doen.

We zijn jullie nog steeds heel dankbaar voor jullie reacties en we zullen ook niet ophouden met jullie blogs te lezen en erop te reageren. We moeten tenslotte ook nog inspiratie opdoen voor nieuwe boeken.

Bron: Weheartit.com

24 gedachtes over “Boeklover sluit zijn deuren

  1. Nee! Wat spijtig. Maar ik heb er alle begrip voor. Bedankt voor de fijne recensies. Enneh… als het weer begint te kriebelen kunnen jullie altijd nog een doorstart maken!

    • Gelijk heb je, we kunnen altijd nog herbeginnen. Maar het was nu wel eventjes genoeg. En ze zeggen altijd: beter stoppen op het hoogtepunt dan wanneer het slecht gaat!
      Ik ga aan de universiteit van Leuven studeren, dat is de grootste van Vlaanderen.

  2. Ooh neee… Wat jammer! Ik denk dat Boeklover één van de eerste boekenblogs was die ik begon te volgen, nog voor ik zelf een blog had. In ieder geval veel succes met alles wat jullie hierna gaan doen!!

  3. Ik vind het ook wel jammer, maar ik wil jullie ook een dikke proficiat wensen omdat jullie zo lang geblogd hebben! Ik vond het soms een mirakel waar jullie die tijd haalden om zo veel boeken te lezen.🙂

  4. Ik ging net kijken bij Bloglovin’ wanneer jullie laatste blog was gepost, omdat ik het idee had dat ik jullie al heel lang niet meer voorbij had zien komen… En toen zag ik dus deze blogpost die gepubliceerd is toen ik net terug was vakantie en dus niet erg actief was.
    Wat jammer dat jullie ermee stoppen. Ik kan het wel begrijpen. Zelf heb ik ook moeite met het verzinnen van leuke blogposts en eigenlijk wil ik ook wel eens over iets anders dan boeken schrijven. De afgelopen maand heb ik niet geblogd en het was heerlijk om gewoon eens een boek te lezen en er lekker lang over te doen, zonder me steeds af te vragen wat voor recensie ik erover zou schrijven.
    Nogmaals, jammer dat jullie ermee stoppen. En succes met de studie natuurlijk!

    • Bedankt voor je reactie Anneke! Eigenlijk voet het heerlijk, zo eventjes niet meer lezen voor de blog. Ik herlees nu ook enkele boeken, want recensies moeten er toch niet komen en duurt het wat langer? Dat geeft niet, zoals je zegt.
      Het enige nadeel is dat ik wel minder blogs lees en dat vind ik wel jammer.
      Nog veel succes met je blog en ik hoop natuurlijk dat je verder doet, want ik lees ‘m met veel plezier!
      Groetjes,
      Katrien

  5. Aaah wat ontzettend jammer! Ik zou jullie erg gaan missen in de bloggerswereld, maar ik begrijp jullie keuze ook wel weer. Het blijft veel tijd kosten, een blog. Ik wens jullie veel succes en hopelijk tot ooit!🙂

  6. Pingback: Boekrecensie: Schoonheid en schande | Boeklover

Wat denk jij?

