Een kerstkaart voor een boekenblogger!

Net zoals vorig jaar deed ik mee aan de Bookbloggers Holiday Card Exchange. Het is een hele mond vol, maar het principe is simpel. Je stuurt een kaart met enkele leuke boekentips naar een medeboekenblogger en je krijgt er ook eentje terug!

Hieronder toon ik jullie graag mijn zelfgemaakte kaart en bladwijzer die ik opstuurde naar Titta van Reading Madness uit Finland. Van haar kreeg ik een leuke romantische kaart met twee boekentips. Ze raadt met de Mistborn trilogie van Brandon Sanderson en Station Eleven van Emily St. John Mandel aan. Van die eerste serie had ik nog niet gehoord, maar van Station Eleven wel al en aangezien die laatste wat meer binnen mijn genres ligt, ga ik die zeker lezen.

Bij deze wil ik jullie ook graag een zalig kerstfeest toewensen, want daar dient zo’n kaart natuurlijk voor!

3 gedachtes over “Een kerstkaart voor een boekenblogger!

Wat denk jij?

