Een taalkundig experiment

Het is al weer een hele tijd geleden dat hier nog een bericht verscheen. Natuurlijk lees ik nog steeds boeken, maar mijn schoolwerk maakt dat ik niet zo heel veel tijd heb voor het schrijven van artikels. Dit is eigenlijk een loos excuus, want voor bloggen moet je tijd maken, ik weet het. Stiekem heb ik er eigenlijk niet zo heel veel zin in en een hobby is nu eenmaal niet verplicht.

Maar… waarom schrijf ik dit bericht dan? Voor mijn studie, taal- en letterkunde, moet ik een wetenschappelijk onderzoek repliceren in het kader van het vak cognitieve en functionele taalkunde. Ik zoek nog mensen om een korte vragenlijst in te vullen en als lezers van deze blog zouden jullie mij daar enorm mee kunnen helpen. Meer mag ik er niet over verklappen, want anders is het onderzoek niet geld.

Wil je mij ook helpen? Vul dan hier mijn vragen in. Het zou niet langer dan twee minuten mogen duren.

Als je benieuwd bent waar dit vreemde experiment voor dient, wil ik gerust na het afronden van het onderzoek een artikel schrijven met wat meer uitleg en mijn resultaten. Laat iets weten in de reacties als je hier meer over wilt weten.

Bedankt!

3 gedachtes over “Een taalkundig experiment

Wat denk jij?

